Julklappar

Heeeeello. Long time no seen. Igen. Har inte haft någon ork att sitta framför datorn så mycket. Har kurs den här veckan så direkt jag kommit hem från den + träning så hamnar jag oftast i sängen framför Vampire Diaries efter att jag duschat. Sen somnar jag. Sen vaknar jag och sen är det samma visa igen. Blir bättre sen när jag jobbar halvdagar och splitt.

I lördags kan jag ju iallafall berätta att jag fick hoppa in och jobba på waynes. Ska lämna mitt schema där imorgon eftersom han kommer att behöva mig mer, kul! Mest kul att få jobba med Linnéa som är en fin gammal vän :) Efter att jag jobbat klart så åkte jag till Linda och där dracks det, senare blev det även krogen men jag hade väl inte sådär jätteroligt. I helgen blir det därför lugnt, tacoskväll med Cecilia på fredag och lördagen tänker jag nog spendera hemma i Älandsbro.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0