Tre dagar kvar till jul

Och jag har såklart blivit sjuk, som vanligt vid juletider. Som tur är verkar febern har lämnat kroppen men huvudvärken är kvar. Jag har väldigt väldigt sällan huvudvärk och vet inte riktigt vad jag gjort för att förtjäna den nu. Igår var jag iallafall hemma från jobbet och då nötte jag Vampire Diaries tills det inte fanns några fler avsnitt att se, så nu är jag förtvivlad och vet inte hur jag ska klara mig till januari då nästa avsnitt kommer.

Något jag lärt mig av detta är att man ska se serier där alla säsonger redan finns. Som vänner. Nu måste jag istället se ett avsnitt i veckan. Nu ska jag klä mig och köpa en sista julklapp till min bror, han gav mig nästan en hjärtattack när mamma sa hur mycket han lagt ner på den. Han har nämligen inte köpt någon julklapp på säkert två år och sist jag fick en så gav han mig pengar så att jag fick köpa och slå in julklappen själv. Framsteg av min kära bror.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0