Sovmorgon!

Vaknade tio i tolv idag!! Mirakel!! Somnade dock väldigt sent but still! Så skönt :) Igår var det inflyttningsfest i Sundsvall hos Jennifer och Martin. Det blev kaoZ men vi hade roligt ändå! :) Vi åkte ner på stan så sent att jag, Erik och Linnéa inte ens gick in på krogen utan satte oss på kebabcity tills att bussen gick kvart över två. Somnade direkt jag satte mig på bussen och vaknade i Härnösand, väldigt glad för det eftersom jag mådde så fruktansvärt illa att jag nästan ville spy. Konstigt eftersom jag drack väldigt lite och hade hälften med mig hem! Men när jag väl kom hem och drack vatten så gick det över som tur var :)

Idag är det födelsedagsfika hos Linda för henne och Victor, längtasssss! :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0