Bowling, middag & tvmys

- Det är vad jag hunnit med ikväll! Blev som sagt medbjuden på personalfest med mammas jobb (och alla andra skolkök i Härnösand) på bowling och middag. Jag och mamma for dock hem strax efter klockan nio då hon ska jobba imorgonbitti och jag orkade helt enkelt inte vara kvar. Istället åkte jag ner till Niklas och umgicks med honom och Simon. Idol, chips och cola. Blev en lagom sen(tidig) kväll ikväll, måste vara pigg och fräsch till imorgon då det är födelsedagskalas för Linda och Maria!

Är väl nästan bäst att jag går och lägger mig nu. Känner på mig att Simon kommer att ringa och väcka mig tidigt imorgon. Han hade nämligen bestämt sig för att kliva upp klockan åtta och kommer förmodligen tycka att jag ska göra detsamma. På med ljudlöst läge!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0