Gårkvällen

Lagom sliten man är idag, usch. Jag, Linda och Emelie gick verkligen all in och som vanligt ångrar man det dagen efter. Kom hem vid halv sex (halv fem efter att man ställt om klockan) och vaknade första gången klockan nio. Lyckades somna om till tolv och nu har jag städat och ätit frukost, duktigt av mig tycker jag och jag tror att jag ska belöna mig själv med sushimiddag med Linda (w).. mumma!

Imorgon börjar kursen på Com hem så tänkte ägna kvällen åt att läsa på lite om det jag ska jobba med så att jag inte sitter där som ett frågetecken. Hoppas verkligen jag ska klara detta, så trögt att sitta hemma på veckorna när folk jobbar!
Kommentarer
Postat av: Jenny

Wow, skymtar min fondvägg där i bakgrunden, det var längesen jag var i den där lilla mysiga lyan. hoppas du trivs :)! J

2012-01-12 @ 16:25:42
URL: http://jennyahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0