Ögonbrynspenna

Sådär. Nu har jag parkerat mig själv framför datorn. Idag har jag åkt ut en sväng till Älandsbro och släppt ut vovven, sen har jag varit på arbetsintervju. Det var därför jag behövde att ni höll tummarna! Och fortsätt med det är ni snäll för jag vill verkligen börja jobba. Nu. Nyss.

Var även på stan en sväng och köpte ett par svarta chinos eftersom jag aldrig ägt ett par och kände att jag behövde dom. En lång stickad väst med lite päls på fick följa med hem också, 398 kr för båda tillsammans. Överenskomligt tycker jag. Försökte även hitta en ögonbrynspenna som är ljusare än den jag har. Nu när jag är så blond så passar det sig inte lika bra med så mörka ögonbryn, även om mina i grunden är ganska mörka. Tips någon? Vill ha en torr penna som man får jobba lite med!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0