Träning

Jag hade verkligen lovat mig själv att INTE skriva om massa träning här då jag blir VANSINNIG på allt folk som uppdaterar facebook med "Gojävla benpasset!" "Nu ska armarna få stryk på gymmet!" "Helt slut i småbena efter dödspasset ikväll!" JAG BRYR MIG INTEEEEEE, jättebra att ni tränat och håller igång men hallå. Folk VET att ni tränar mycket även om ni skulle sluta skriva det på facebook stup i kvarten. Starta hellre en träningsblogg som folk kan gå in på. Jag läser faktiskt en (klicka här för att läsa), för jag vet att han har slitit ARSLET av sig för att komma dit han kommit. Eller jag vet inte om han är framme än men sjukt bra jobbat iallafall. DET ger mig motivation och inte töntiga statusuppdateringar. Bilder på muskler däremot, ja tack. Hehe.

Varför drar jag då upp att jag börjat gymma i min blogg? För att min liv är så tragiskt just nu att det inte finns NÅGOT annat att prata om... Typ.

Adjö så länge
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0