Välkommen till min nya blogg!

Många (..Malin) hade väldigt svårt att komma in på min förra blogg på bubbleroom eftersom det tydligen var svårt att komma ihåg och stava bloggadressen ;) Så nu ska jag göra det lätt för dig Malin! :)

Jag har bytt blogg väldigt mycket på sistone och jag tror att det beror på att jag har hamnat i någon form av bloggtorka och så fort jag skaffar en ny blogg känns det roligt igen, även fast jag har lika lite att skriva om! Men eftersom jag inte har särskilt många läsare förutom Malin och mamma ( ♥ ) så har det blivit så att jag mest bloggar för min egen skull. Det är ganska skönt att skriva av sig även om det man skriver inte säger någonting vettigt.

Men iallafall. Jag har nyligen kommit hem från London, jag åkte dit i tron om att jag skulle vilja bo där. Nä. Det ville jag ju inte. Så jag kånkade med mig en resväska på 23 kilo och två handbagade på 6 kg styck helt i onödan. Jag bodde på ett vandrarhem i Russell Square där jag delade rum med 18, ARTON stycken andra. Asiater, spanjorer, italienare och tyskar. Behöver jag säga mer än att en vecka räckte gott och väl. Vad lärde jag mig? – Älandsbro är lagom. På alla sätt och vis. MEN, det var en upplevelse och jag är numera en erfarenhet rikare.

Så, status just nu: Arbetslös, men glad ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0