En bra helg och en trasig nacke senare

Så sitter jag nu i min goniga soffa och inväntar Kontoret och lite senare Time Out på TV4. Får se om jag ids se Kontoret så jag egentligen bara vill slå ihjäl Ove Sundberg så fort jag ser hans tryne! Denna helg har jag hunnit med en del! I fredags grillade jag, Simon, Niklas, Robin och Patric på vårdkasen och hade det riktigt trevligt. Slutade med att vi fortsatte att ha trevligt hemma hos Robin med ett par öl. Lördagen spenderades i slalombacken där jag äntligen fick åka snowboard! Som jag längtat! Nacken fick tyvärr en rejäl omgång då jag och Niklas inte kunde komma överens om hur vi skulle stå i liften, slutade med att jag föll och slog i bakhuvudet ganska hårt så jag har lite (väldigt) ont nu. På kvällen kom Stefan, Thomas och Robin hit på en miniförfest innan vi gick vidare till Anna som hade födelsedagsfest! Allsång och öl, väldigt trevligt!
IDAG har jag varit på handbollsmatch och smink/homeparty(?) hos min (låtsas)syster. Sedan blev jag bjuden på middag hos min faster! En bra helg med andra ord!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0