Simon och Niklas

Igårkväll...

Niklas: Men titta! Har du mormors gardiner på dig?
Senare...
Simon: Alltså Tove, har du aldrig jeans på dig? Äger du ens ett par?!
Svar: Nej det är inga gardiner, det är ett par jättesköna pösiga bomullsbyxor!! Och JA, jag äger faktiskt tre par...

Vilka påhopp! Det är nog bäst att jag tar på mig ett par jeans idag när vi ska på stan. Så att dom ser att jag inte bara går runt i gardiner...
GODMORGON förresten. Blev ingen direkt sovmorgon idag även fast jag somnade sent, halv två tror jag. Magen började kurra runt åtta tiden och lyckades somna om till nu, så det är nog lika bra att kliva upp och äta frukost innan magen blir elak på mig. Idag ska Simon ska göra ett tredje försök till att hitta en vinterjacka och sedan ska vi på systemet. Det är väl ungefär de ärenden vi har idag.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0