Stadsbo

...morgon! Ingen godmorgon idag här inte! Har snart överlevt en vecka här inne i stan men igår höll jag på att dö. Eller rättare sagt, inatt. Grannen ovanför hade fest och det gör inte mig någonting, jag befinner ju mig själv ganska ofta på lägenhetsfester. Det som störde mig och nästan tog död på mig som är van tystnad om nätterna var att dom spelade väldigt hög musik, sjöng och stampade i golvet KLOCKAN TVÅ PÅ NATTEN! Har dom inget vett eller? Alla vet att klockan tio ska det vara tyst men är dom högljudda till klockan tolv gör det inte mig någonting, lite svårt att vara tyst på en förfest, men efter tolv får man fasen ta och tysta ner sig! Det jobbiga nu är ju att jag är nyinfyttad och det känns då inte som att jag har något att säga till om. Än. Åh. Det slutade iallafall med att jag satte mig i bilen och for hem till Älandsbro och sov. Somnade dock inte förän halv sex på morgonen så idag är man pigg och glad...
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0