Daddy

CLICK!

Jag fortsätter med mitt JAAAA:ande!!

Hääääääääääär ska jag bo!!!!!!!!! Den blev min!!
Modern 2:a fastlandet

JAA...AA!

Åhhh! Jag ska få börja jobba på dressmann igen. Är. Så. Lycklig. Var dessutom och kollade på en ny lägenhet idag, en 2a på 53 kvm. Får veta imorgonförmiddag om jag får den eller inte! Wieeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!

Anledningen till att jag aldrig kommer sluta tatuera mig...

Tumblr_ly0m6jrziu1qb2l15o1_500_large

Förstår ni nu?! Så. förbannat. snyggt.

Growing up

Tumblr_ly2cfzelva1rnr73zo1_400_large

Hjärtat sitter utanpå, slår inte som det brukar slå

HEJ.
Shit vad längesedan jag gav min blogg uppmärksamhet. Har verkligen inte haft någon lust att uppdatera här alls. Men nu har det börjat hända grejer i mitt liv så nu ska ni få höra.

Händelse nummer ett: Jag har sagt upp mig från Com Hem och om jag har otur så är jag arbetslös från och med den 16 februari. Har jag tur däremot så.... blir jag inte arbetslös. Så vi hoppas på det andra såklart. Anledningen till att jag sa upp mig är väl inte så viktig att nämna, alla jobb passar inte alla. Människor är olika, tack och lov.

Händelse nummer två: Mitt hjärta slår konstigt och jag förstår ingenting. Let's just leave it there. Kul att göra er nyfikna liksom.

Händelse nummer tre: Vet inte om detta kan kallas händelse men. Jag har inte shoppat något på mellandagsrean. Alls. Över huvud taget. Kan ni förstå hur dåligt jag mår?

Nya tröjan

Tshirten jag beställde från Gina Tricot ska jag sy om hade jag tänkt. Klippa bort armarna helt och även göra hålen för armarna större. Tror det kan bli näjs!

Thailandet!

Har jag sagt att jag ska till Thailand? Jag, Simon, Therese, Stefan, Fanny och Mattias åker den 28 februari för att götta oss i solen i två veckor! HEEEEEEEEELT ofattbart vad bra vi ska få bo och ha det. Fannys syster bor i Hua Hin och har fixat ett jättefint hus (HUS!) åt oss. Med privat pool. Och jacuzzi. Och 140kvm uteplats. Kan knappt förstå det!!!!

Beställt!

You didn't have to cut me off

Tumblr_lwcbpkzjem1qbpwzeo1_400_large

Yeah they will.

Söndag

Har haft en helt värdelös jobbvecka. Jobbar sex dagar av sju, är snart påväg till jobbet för den sjunde dagen. Var ledig igår och gjorde inget speciellt, hängde med Simon och Niklas lite sen hämtade jag upp Simon och for till Rickard där det var fest. Så kuuul att vara nykter och lägga sig klockan elva medan alla andra roar sig :) Har samma skitvecka veckan som kommer, jobbar alla dagar utom lördag.

Nu ska jag fortsätta sura och åka till jobbet. Adjöss
RSS 2.0