Träning

Nu har jag precis avnjutit min kräftstjärtssallad som var lika god som den brukar. Varje gång man ätit upp så blir man nästan lite ledsen. Vill bara ha mer! Iallafall. Mina armar är helt slut. Jag kunde knappt shamponera mitt hår efter gymmet idag. Jättekul såklart eftersom maskinerna på gymmet då gör sitt jobb.

När jag var yngre inbillade jag mig att jag var stark, jämfört med andra tjejer. Varför jag fick för mig detta tror jag har att göra med att jag nästan alltid umgåtts med killar. Men vet ni vad, man blir inte stark av det... gör väldigt ont att erkänna då jag gärna vill se mig själv som stark, i armarna då. Man måste tydligen träna för att man ska bli stark(are). Haha. Muskler är snyggt och de kroppsdelar jag helst vill se skillnad på inom en snar framtid är mina armar, min mage och min rygg. Rumpan och låren får gärna krympa men det tror jag kan vara svårare, tyvärr...

Om något träningstok kikar in här får ni gärna tipsa mig då jag inte är jätte haj på styrketräning! :)
Kommentarer
Postat av: Ullis

Tove häng med ner på jobbgymmet nåndag med mig ;) Ska ja bränna skiten ur dig! hahaha

2011-11-12 @ 21:35:03
Postat av: Tove

Haha det ser jag fram emot Ullis :D

2011-11-13 @ 12:17:41
URL: http://toveandersson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0