Första dagen

Hej! Har varit rätt tyst idag här på bloggen. Idag var nämligen min första kursdag på Com Hem, den började klockan åtta och jag klev upp tio över sex. Trött var jag. Var alldeles för upptagen med att vakna så hann inte riktigt blogga då.

Iallafall. Dagen har gått bra och det känns faktiskt helt okej. Mycket nytt som ska in i lillbollen men jag är inte lika nervös nu som jag varit i helgen. Jag är bara rädd att jag ska göra ett dåligt jobb, men jag ska verkligen vara uppmärksam och lära mig så mycket jag bara kan! Sen är alla nybörjare. Så det så! :) Var hemma vid fem tiden och då slängde jag i mig lite middag och gick sedan förbi Waynes och hälsade på Linnéa innan jag gick vidare till Hemköp och handlade. Har äntligen fått tummen ur arslet och bytt lampan i badrummet. Har duschat med öppen dörr i 4 dagar nu eftersom lampan pajjade! Haha. Nu ikväll har jag sedan suttit och antecknat massor av vad jag lärde mig idag, och ska nu läsa igenom det i lugn och ro i min sköna säng!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0