Fullspäckad söndag

Hej! Jag fick så bråttom imorse att jag inte hann blogga. Pappa dök upp här vid 11 tiden och då skulle sängen på släpet. När vi hade lastat den så åkte vi till birsta och var där närmare fyra timmar. Pappa köpte en del virke till deras hus och jag köpte bland annat tyg som jag (läs: mamma) ska sy kuddfodral av. När vi var hemma i Härnösand igen så började vi plocka ur lägenheten och for ut till Kragom och lämnade av det. Just nu står bara min säng där och jag ska strax köra in resten, väntar bara på att min bror ska komma hem så att han kan hjälpa mig.

Känns så jäkla konstigt att jag ska flytta ifrån det hus jag har bott i HELA mitt liv. Blir så ledsen när jag tänker på det, haha. Men någon gång måste man klippa navelsträngen så det är väl lika bra att göra det nu när jag fick hyra en så billig lägenhet MITT i stan! :)

Nog om idag. IGÅR hade jag en jätterolig kväll! Dansade nonstop tills krogen stängde och umgicks med så trevligt folk! Lindis och Majsan får ha födelsedagsfest oftare helt enkelt! :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0