HELG

Nu är jag hemma igen efter att ha varit och simmat, ätit lunch och gått en sväng på stan med Rickard. Han simmar som en jävla säl. Dubbelt så snabbt som mig nästan, medan jag hade simmat 25 längder hade han simmat 40. Jajamen!!! Jag skyller på att jag simmar fel med mitt höger ben, tappar lite fart där liksom...
Varför jag simmar fel? - För att jag har dåliga höfter och det knäpper i den högra om jag simmar som man ska, så istället sparkar jag med höger. Haha. Vilket leder till en öm fotled istället men det verkar ju vara helt omöjligt för mig att träna utan att få ont någonstans så det är bara att bita ihop!

Jaha. Vad ska man hitta på ikväll nu då? Känner att det iallafall blir en lugn och kanske till och med tidig kväll. Imorgon är det fest på byn (i Viksjö) och det måste man ju ladda till. Jag tror iallafall att jag ska dit. Är ett jävla meck att hitta skjuts dit och HEM...
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0