Pick och pack och jag!

Jaha. Nu bor jag i stan. Det ser inte riktigt okej ut här än då min garderob just nu består av massa stora säckar i ett hörn, men det är på g! Tror det här kommer bli suveräääänt! Har för tillfället inget kylskåp så nyss när jag var och handlade så blev det bananer, MER, toapapper, schampo och balsam. Allt jag behöver för att överleva ytterligare 24 timmar. Jag ska ta en bild på mitt lilla krypin när jag fått ordning på allt!

Det som känns mest ovant nu (förutom att jag bor i stan och inte ute på bynnÄ längre) är att jag ska sova i en 20 cm smalare säng... hur ska det gå?! Jag är ju lätt bredare än 120 cm... Fast äh, jag har klarat mig på 120 förr. Och då var man ju tvungen att dela den med andra halvan man hade. Nu är jag bara en ensam halva så det ska nog gå bra! Nä, fortsätta med lite fix. Latero!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0